02
22
2011
--

Grand Theft Auto san andreas

hello dani8 vagyok most a gta san andreas-ról fogok írni

Az egész arról szól hogy feladatokat kell végig csinálni egy emberrel, egy idő után már más városokba is el lehet menni autoval motorral stb.

grafika:jó

kategória:egyéb

szavatosság:el lehet vele játszani honapokig is

itt egy videó:

 

 

Hello emberek én Balage vagyok és azért hívott meg Thaky ebbe a blogba hogy segítsek neki.Igazából nem fogadtam el a felkérést de végülis néhány nappal késöbb viszont megbeszéltem vele és most akkor GTA SA:

Hát ez a játék eggyáltalán nem tartozik az egyéb játékokhoz kategóriát tekintve hiszen ez egy SandBox TPS turmix ha értitek. ;)

Az egész játék egy csávóról szól aki vissza megy Floridába a neve Carl Johnson.Majd mikor vissza megy a régi lakásába újra találkozik a gyerekkori barátaival. a történet 10/10.

Hang-Zene:A hangok és zenék is nagyon jók a játékban viszont a zenével van egy bökkenő ez annyira SandBoxra sikeredett hogy nem is megy a játék alatt zene viszont az autókba és motorokba be van szereelve rádió és ott az (R) betű segítségével tudjuk váltogatni a csatornákat minden csatornán megy 10-20 zene és van olyan csatorna ahol hírek mennek nekem nagyon tetszik. 10/10

Gra(fika);) :A grafika nagyon fika azt kell hogy mondjam nem voltam lenyűgözve, de mivel SandBox ezért megelégszem vele hiszen eggy akkora pályát összehozni mint fél New York azért az nem semmi.Hát a textúrák rondák elvan mosódva minden viszont engem meglepett hogy milyen jól néz ki hogyha meleg van akkor a hő áramlik a levegőben idegesítő, ám bár jó ötlet. 10/6

Játékélmény: Hát mit ne mondjak nem rossz nagyon is el lehet vele szórakozni valamint vannak benne a gyűjthető elemek 100 patkó meg kagyló meg ilyenek és ha megszereztük őket akkor a játék megjutalmaz minket de nem mondom el hoy mivel HeHE (mert én sem tudom XD). 10/7

Szavatosság: 3hónap a ronda grafika lerontja az egészet fújjj :).De az a 3 hónap az egy igazi élmény birtokosának. A játék mintegy 10 óra minimum nagyon sok legalább 120 küldetés nagyon sok van de lehet eléri a 16 óra játékidőt is. 10/9

Ennyi lenne még írni fogok pár napon belül.

Írta: Dani8 | Tags:
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://braniac.blog.hu/api/trackback/id/tr92678729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)